FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Regulamin CAŁEGO Forum Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Mag Saturas
Administrator



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar

PostWysłany: Nie 20:48, 16 Sty 2011 Powrót do góry

Punkt Pierwszy

Dla zakładających temat w Problematyce

1. W opisie tematu zawsze piszemy, jakiej części Gothica dotyczy dany problem: [Gothic I] lub [Gothic II NK].
2. Każdy fragment jakiegokolwiek skryptu zamieszczamy w tagach [QUOTE] lub [CODE].
3. W temacie staraj się opisać swój problem w kilku słowach. Nie należy nazywać tematów: "POMOCY","MAM PROBLEM".
Dla przykładu, jeśli nasz problem polega np. na tym, że nie widać dialogów mówionych, temat powinien brzmieć: "Nie widać dialogów".
4. To NIE jest dział na zadawanie pytań dotyczących wydanych już modyfikacji.

Dla odpowiadających:

1. Nie wyśmiewamy się z problemów innych. Będzie to surowo karane.
2. Nie piszemy postów które w niczym nie pomagają i nie są związane z odpowiedzią na pytanie.

Punkt Drugi

Regulamin "Wasze Prace"

Dla wystawiających:

1. Nie wolno wystawiać prac, których nie jesteśmy autorami, a ich autor nie udzielił zgody na ich rozpowszechnianie.
Jeśli mamy zgodę autora, przy wystawianiu musimy wyraźnie napisać, kto wykonał tę pracę.

2. Jeśli zamieszczamy kilka prac o podobnej kategorii (np. modele mieczy, kilka tekstur zbroi) nie dajemy każdej do osobnego tematu tylko wstawiamy je w jednym poście.

3. Przy modelach 3D, mile widziane wstawienie podglądowego rendera. Przy innego typu pracach również warto zamieścić jakiś podglądowy obrazek, np. screen ze świata ZEN (dot. Gothica)


Dla pobierających:

4. Nie podpisujemy się nigdy i nigdzie pod pracami ściągniętych z ,,Wasze Prace" jako własne. Mile widziane jest umieszczenie gdzieś informacji np. że w danym modzie zostały użyte modele z tego forum i przez kogo zostało wykonane.

5.Dodawanie propozycji modyfikacji.

Każdy nowy temat o modzie musi zawierać dowody postępów prac w postaci screenów i/lub filmów. Każdy temat napisany po dniu dzisiejszym, będzie zamykany bez uprzedzenia, a po tygodniu zostanie przeniesiony do Archiwum. Dla starych tematów niespełniających powyższego warunku, wyznacza się nieprzekraczalny termin 2 tygodni, w czasie którego w temacie muszą pojawić się efekty prac nad modyfikacją.

6.Archiwum

Dane w Archiwum przedstawiają prace których twórcy zaprzestali działalność tak więc są one dostępne dla każdego kto jest zainteresowany tworzeniem modyfikacji na ich podstawie.

Regulamin dotyczący postów
1.Powtórzenie postu równa się ostrzeżeniem.
2.Pisanie wulgaryzmów w postach będzie skutkowało ostrzeżeniem.
3.Prosimy użytkowników którym inni użytkownicy pomogą o chwalenie ich.
3.Starajcie się nie popełniać błędów ortograficznych Administratorzy będą je poprawiać.

Regulamin Ogólny


Regulamin Forum
1. Każde skorzystanie z Forum przez użytkownika oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności prawnej za treści umieszczane przez użytkowników forum.

3. Użytkownicy Forum powinni:
3.1 wypowiadać się zgodnie z tematem dyskusji;
3.2 Wypowiadać się poprawnie językowo, gramatycznie oraz zrozumiale dla innych.

4. Zakładanie tematów:
4.1 przed założeniem nowego tematu należy upewnić się, czy podobny temat nie został już utworzony, tematy powtarzające się będą zamykane bądź usuwane.
4.2 tematy bez jasno określonego tematu, będą kasowane;
4.3 tematy związane z dyskusją bezpośrednio nie dotyczącą zagadnień forum powinny być zakładane w Offtopicu.

5. Zabrania się:
5.1 Propagownia piractwa(w jakiejkolwiek postaci), treści pornograficznych, rasistowskich, komunistycznych, faszystowskich, nazistowskich, obrażających innych użytkowników forum oraz niezgodnych z Polskim prawem.
5.2 używania słów wulgarnych w stosunku do administratorów, moderatorów i innych użytkowników forum;
5.3 tzw. floodowania - umieszczania wielu postów i topiców w małym odstępie czasu (nie dotyczy SB) ;
5.4 wykorzystywania forum w celach reklamowych. Obejmuje to reklamę powtarzającą się po wielokroć. Każdy użytkownik może, w Offtopicu założyć wątek o swoim serwisie, dozwolone jest także umieszczanie linków w sygnaturach;

6. Kasowane będą posty:
6.1 Mające na celu obrażanie pozostałych użytkowników. Wulgarne i niemoralne. Zostały napisane samymi wielkimi literami, dużą czcionką lub w inny podobnie nieuzasadniony sposób. Oraz ogólnie niezgodne z regulaminem.
6.2 Administracja zastrzega sobie możliwość usunięcia postów oraz tematów bez podania powodu.
6.3 za posty które będą usuwane można otrzymać ostrzeżenie.

7. Avatary i podpisy.
7.1 dozwolony jest upload na nasz serwer obrazków (avatarów). Avatary są automatycznie skalowane;
7.2 podpis w formie tekstowej: maksymalnie 4 linijki, cały podpis 300 znaków,bez większych czcionek niż domyślna; w formie obrazkowej: maksymalnie 350 pikseli (szerokość) x 120 pikseli (wysokość), „waga” maksymalnie 85 KB; w formie tekstowo-obrazkowej, obrazek o ww. wymiarach, maksymalnie 2 linijki tekstu.
7.3 Grafiki dozwolone są jedynie w formatach JPG oraz PNG.

8.1 Użytkownicy łamiący regulamin mimo powielanych ostrzeżeń ze strony administratorów lub moderatorów mogą otrzymać bana.

9.1 Użytkownik łamiący regulamin otrzymuje ostrzeżenie (warna). W przypadku otrzymania 2 ostrzeżeń lub braku reakcji i dalszych wykroczeń stosowana jest czasowa blokada konta oraz numeru IP, trwająca tydzień. Po tym czasie konto oraz IP są odblokowywane. Jeżeli dany użytkownik w dalszym ciągu stwarza problemy, konto i IP zostają zablokowane stale.

10.1 Administratorzy i Moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu oczywiście w ramach zdrowego rozsądku. Przede wszystkim należy obiektywnie oceniać innych użytkowników zanim zostaną oni "osądzeni".

11.1 Administrator może w każdej chwili zmienić treść dowolnego punktu regulaminu, usunąć lub dodać nowy. Dokonywane zmiany obowiązują wszystkich użytkowników.

12.1 We wszystkich sprawach spornych nie objętych tym regulaminem decydujący głos mają administratorzy i zastępujący ich moderatorzy.

13.1 O zmianach w regulaminie informujemy na bieżąco w odpowiedniej sekcji.

14.1 Każdy użytkownik ma prawo w przeznaczonej do tego sekcji wyrazić swoją opinię na temat niniejszego regulaminu, pracy Administratorów, Moderatorów i forum. Może przy tym zaproponować nowy paragraf, zmianę obecnie istniejących lub całkowite usunięcie dowolnego z punktów.

15.1 Multikonta. Posiadanie więcej niż jednego konta jest zakazane. Jeżeli osoba zostanie przyłapana na posiadaniu więcej niż jednego konta skończy się to Zablokowaniem IP (ban).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mag Saturas dnia Pon 16:19, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin