FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Okno umiejętności Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Pią 13:56, 11 Lut 2011 Powrót do góry

Mam problem ponieważ okno umiejętności w gothicu ma ograniczoną ilość pokazywanych umiejętności i już brakuje mi miejsca na regeneracje many a będą jeszcze co najmniej 3 umiejętności macie jakiś pomysł jak by zrobić żeby wszystkie umiejętności były jakoś widoczne nawet nie w oknie umiejętności


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:SovieT:.
Administrator



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: StB

PostWysłany: Pią 14:15, 11 Lut 2011 Powrót do góry

nie wpisywac ich tam albo usunąć jakiś inny wpis


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Pią 14:27, 11 Lut 2011 Powrót do góry

Może trochę lepsza propozycja -,-'


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pops
Administrator



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a

PostWysłany: Pon 12:34, 14 Lut 2011 Powrót do góry

Wydaje mi się iż istnieje możliwość poddania ich odpowiedniej selekcji np. zamiast miec 2 umiejetnosci Kowalstwo i Wyrabianie Łuków połączyć w jedno i nazwać Wyrabianie Broni lub innaczej, po czym zamiast dawac opcji nauki 1)Brak i 2)Uczony dac 1)Brak, 2)Adept, 3)Rzemieslnik i 4)Mistrz, aby bylo wiadomo czy ktos jest wyszkolony w owej umiejetnosci i w miare rozwoju w tego kierunku umiejetnosci widzial iz jest jednak cos czego nie poznal bo nie jest wyswietlone iz jest mistrzem w pewnej dziedzinie. Mam nadzieje ze nie przekoloryzowalem zbytnio.

A mógłym Ciebie poprosić o wypisanie wszystkich umiejętności?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Pon 15:39, 14 Lut 2011 Powrót do góry

"Akrobatyka",
"Kradzież kiesz.",
"Kowalstwo",
"Tworzenie run",
"Alchemia",
"Zbieranie trofeów",

"Kostury",
"Łuczarstwo",
"Regeneracja życia",
//nie widać
"Regeneracja many"
Magiczne strzały
Topory
Może później spróbuje zrobić to ikarusem ale nie wiem czy mi się uda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pops
Administrator



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a

PostWysłany: Wto 8:22, 15 Lut 2011 Powrót do góry

1)Kradziesz kieszakowa + Otwieranie zamkow = Kradzieze.
2)Regeneracja Życia + Many = Mistycyzm/Medytacja.
3)Magiczne strzaly + Luczarstow = (ogole) Luczarstwo
,
czyli jednoczesnie jest tam wyrabianie lukow i kusz jak i strzal oraz beltow.
4)Luczarstow + Kowalstwo + Kostury + Topory = Wyrabianie Broni,
jezeli dobrze rozumiem znaczenie tych umiejetnosci jako kreacje (chyba ze chodzi o topory czyli odrzut a kostury jako mozliwosc ich uzywania)
5)Tworzenie Run + Alchemia + Kostury + Magiczne strzaly = Wiedza Magiczna,
z tych wymienionych to najbardziej do odrzutu jadaje sie Alchemia ale w niektorych grach jest ona przypisywana sztuce magicznej, Kostury jako mozliwosc ich uzywania rowniez przypisywana jest do dziedziny magii luknijmy chociazby na G3 ;]. Z tego co widze wyodrebniles Magiczne strzaly jako cos innego niz sama kreacja strzal czyli musi byc w tym cos co laczy ja z innymi doktrynami magii wiec moim zdaniem tak by pasowalo.

Puki co to tyle co mam do wymyslenia, mozliwe iz duzym utrudnieniem bedzie taka selekcja jakiej pomysl podalem aby zaoszczedzic miejsce w oknie umiejetnosci ale jezeli wpadne na lepszy pomysl odrazu napisze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pops dnia Wto 8:23, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Wto 18:38, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Tak topory to odrzut a kostury to używanie ich zaklętej magii. A to nie jest głupi pomysł tylko co zrobić z drugą linijką co pisze np: uczony ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pops
Administrator



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a

PostWysłany: Czw 14:44, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Najlepiej dac funkcje
"if hero posiada umiejetnosc to zmienna naukamagii = naukamagii + 1"
i tak dorobic do kazdej umiejetnosci odpowiedzialnej za magie (i te inne jak wyzej wypisalem, wtedy by sie dalo inna zmienna np. naukabroni) po czym dac
"if naukamagii = 0 to Wiedza magiczna = Brak,
if naukamagii = 1 to Wiedza magiczna = Uczony
if naukamagii = 2 to Wiedza magiczna = Rzemieslnik"
itd. oczywiscie trzebaby to troche bardziej ogolnie rozpisac, choc byloby fajnie gdyby tak latwo mozna bylo to napisac ;]

W kazdym badz razie taki moj pomysl, mam nadzieje ze zrozumialy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vinix
Moderator



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar

PostWysłany: Czw 17:08, 17 Lut 2011 Powrót do góry

a nie można poprostu zrobić 2 okna z umiejętnościami?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Czw 18:31, 17 Lut 2011 Powrót do góry

Ale jak??!! ja mam pomysł ale nie wiem czy dam radę go wykonać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vinix
Moderator



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar

PostWysłany: Czw 20:12, 17 Lut 2011 Powrót do góry

no zapodaj ten pomysł ;> Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Czw 20:21, 17 Lut 2011 Powrót do góry

ikarusem że jak wchodzimy w okno ekwipunku to naciskamy strzałkę w prawo i przeskakuje w nowe okno


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vinix
Moderator



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar

PostWysłany: Czw 20:22, 17 Lut 2011 Powrót do góry

jak byś potrafił to czemu nie ;> Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Czw 20:23, 17 Lut 2011 Powrót do góry

właśnie czy podołam temu wyzwaniu to jest pytania dlatego potrzebne też sa pomysły zapasowe ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Czw 20:25, 17 Lut 2011 Powrót do góry

A może dać to na zasadzie książki...
Wszystko by się wyświetlało w książce...
A dodając wielostronnicowość to nie było by problemu z miejscem...
Zrobić jeszcze tak aby księgę nie można było wyrzucić i aby bohater miał do niej wgląd po naciśnięciu przycisku (jeśli można tak zrobić)...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kapelusznik dnia Czw 20:30, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin