Autor |
Wiadomość |
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Wto 20:51, 18 Sty 2011 |
|
dało by się zrobić by np nasz bohater opierał się o ściane lub siadał na ziemi? wiem że to jest związane z animacjami model moge wysłać...? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Śro 13:50, 19 Sty 2011 |
|
Armiz napisał: |
dało by się zrobić by np nasz bohater opierał się o ściane lub siadał na ziemi? |
Tak |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 13:56, 19 Sty 2011 |
|
Jak tworzyć nowe rutyny i animki to lepiej jakieś leprze np. wypiekanie chleba a siedzenie na ziemi jest. A po drugie ja teraz mam tyle animek do zrobienia że sam się tego boje DUALE I TARCZE wypiekanie chleba itp. A po co modele? przecież sama animka starczy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Śro 15:00, 19 Sty 2011 |
|
fajnie to weście chociaż zróbcie to opieranie sie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mag Saturas
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar
|
Wysłany:
Śro 15:13, 19 Sty 2011 |
|
To nawet nie jest głupi pomysł. Można by tez zrobić ze na farmach ludzie śpią na sianie jak i sprzedawanie bagiennego ziela w mieszkach przykładowo Mieszek Z Bagiennym zielem 10 sztuk w środku 100 sz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Śro 15:39, 19 Sty 2011 |
|
Mi by się bardziej spodobało aby podczas rozmowy z jakimś NPc zmieniał on często animacje np. Rozmawiamy z farmerem i w trakcie rozmowy podchodzi do sciany i sie o nia opiera dalej z nami rozmawiajac badz jest pokazywane jak wykonuje w miedzyczasie jakies inne czynnosci. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Śro 20:40, 19 Sty 2011 |
|
czyli robimy to? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mag Saturas
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar
|
Wysłany:
Śro 22:46, 19 Sty 2011 |
|
Dziwnie by to wygladalo przkladowo bezi gada do goscia a ten grabki wyjmuje i zaczyna grabic xD |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Śro 23:58, 19 Sty 2011 |
|
ee tam dziwnie np jak z niektórymi osobami rozmawiamy no to one też się czym innym zajmują |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Czw 8:51, 20 Sty 2011 |
|
Właśnie takie bardziej naturalne tylko trzeba by im coś takiego zrobić jak podczas rozmowy z NPC na krzesle co moze robic swoja animacje i jednoczesnie z nami rozmawiac. Mi by sie tam to spodobalo np. Jak podchodzimy do Ruperta albo Bulka kiedy sie zalatwiaja to wiadomo bezi krzyczy "Hej ty" a oni by mogli odpowiadac "Chwila, chwila" ^^. To tylko taka moja wizja ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 16:33, 20 Sty 2011 |
|
Ale nie wiem jak zrobić do nowych czynności animki gadania bo to związane jest z głową a w głowie nie ma kości |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Czw 16:39, 20 Sty 2011 |
|
Ja myśle że jakiś skrypt za to odpowiada np. npc wykonuje animacje i kiedy na niego klikamy to dostaje informacje iz musi przerwac dana animacje po czym odwrucic sie do beziego i zaczac gadac. No ale nie klopocz sie tym co napisalem to tylko tak jest bo mnie wena naszla na napisanie tego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 16:52, 20 Sty 2011 |
|
ale nie ma jak zrobić animki ruszania kłapakiem ;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Czw 23:26, 20 Sty 2011 |
|
nie ma problemu ja znam speca i wiesz o kogo mi chodzi arek wystarczy tylko z nim pogadać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 23:31, 20 Sty 2011 |
|
Muszę w końcu to zrobić ;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|