Autor |
Wiadomość |
kruczek
Skazaniec
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Nie 21:10, 10 Kwi 2011 |
|
A co wy na to by podrasować trochę konsekracje by można konsekrować więcej niż te dwa miecze z orginału ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 21:35, 10 Kwi 2011 |
|
No będzie można jeszcze kostury
I namagiczniać miecze z magicznej rudy ale takie prawdziwe nie te co są w g2 nk |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 21:35, 10 Kwi 2011 |
|
edeksumo napisał: |
To nawet fajny pomysł tylko musze pomyśleć jak to zrobić |
Trzeba zrobić tak:
Do modelu trzeba dodać sylwetkę tak jak jest w przypadku stołu alchemicznego...
Przerobić oryginalną animację modlitwy tak aby na powierzchni ołtarzu leżał ZS prawej lub lewej ręki...
Zrobić monolog który to wszystko złączy w całość...
kruczek napisał: |
A co wy na to by podrasować trochę konsekracje by można konsekrować więcej niż te dwa miecze z orginału ?? |
Jak edek pozwoli to bardzo chętnie...
Dla ścisłości:
Można konsekrować więcej niż dwa miecze bo pamiętaj że masz do dyspozycji 2 konsekrowanie i konsekrowanie Łzami Innosa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Pon 13:26, 11 Kwi 2011 |
|
Kapelusznik napisał: |
Cytat: |
Kostur Ognia:
Opis: Jest to broń dzięki której można władać potężnym żywiołem jakim jest ogień...
Składniki:
*- "pusty" Kostur;
*- zwój "Duża Kula Ognia";
*- 1 smoła;
*- 1 siarka; |
|
Mam pytanie:
Chodzi Tobie o to aby ten kostur strzelał z kul ognia, czy tylko dodawał atrybuty itp. ? Czy może jeszcze o coś innego chodzi?
[Prawdopodobnie chodzi o to pierwsze bo jakoś nie wydaje mi się by Arek pisał o jakimś problemie jeżeli chodzi o drugi wypadek. W końcu to jest to samo co wykłówanie broni] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kruczek
Skazaniec
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Pon 14:04, 11 Kwi 2011 |
|
On ma chyba strzelać kulami ognia itp. To wcale nie tak trudno zrobić |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kruczek dnia Pon 15:05, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pon 14:33, 11 Kwi 2011 |
|
Myślałem raczej o tym 1 ale to 2 też by było dobre... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pon 15:43, 11 Kwi 2011 |
|
A ja myślałem o czymś całkiem innym bo kto strzela z kostura XD
Ja myślałem o zrobieniu coś w stylu tej 2 propozycji popsa ale bez robienia tego w kapliczce tylko pod przycisk podpiąć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pon 16:07, 11 Kwi 2011 |
|
W kapliczce(a raczej na ołtarzu) byś tylko produkował Kostury a co do walki to już inna bajka... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pon 17:39, 11 Kwi 2011 |
|
kostury wykuwa się na kowadle potem można je konsekrować |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kruczek
Skazaniec
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Pon 17:43, 11 Kwi 2011 |
|
Można zrobić że te kostury po wykuciu to zwykłe "patyki" a dopiero po konsekracji zamieniają się w "prawdzie Kostury" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pon 17:57, 11 Kwi 2011 |
|
ale jeszcze aby okiełznać magie kosturów trza się nauczyć ich władaniem a tego mogą nauczyć się tylko magowie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pon 21:22, 11 Kwi 2011 |
|
No i pięknie...
Chcesz mieć władzę nad kosturem, porzuć dziwki, załóż habit i módl się dziennie 4 razy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 11:56, 13 Kwi 2011 |
|
Lotne pięty zrobione teraz może powalczę nad dualami bo wczoraj odkryłem pewien bajer
Z tarczami zrobię tak że będziemy mogli ich używać jak nauczymy się tej umiejętności
A z dualami podobnie jak z tarczami ale będą 2 poziomy tej um. (większe obrażenia)
EDIT
Tarcze i Duale zrobione
Edytowany ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 15:21, 14 Kwi 2011 |
|
Spis Umiejętności:
Walka Tradycyjna:
• Bronią 1H; (oryginalna)
• Bronią 2H; (oryginalna)
• Łukiem; (oryginalna)
• Kuszą; (oryginalna)
• Bronią 1H z Tarczą (Parowanie Tarczą); (Jest)
• Dwoma broniami 1H naraz (Duale); (Jest)
• Cios Trolla; (jest)
• Zbiorówka; (trwają prace)
• Regeneracja Życia; (jest)
• Akrobatyka; (oryginalna)
Arkana Magii:
• Kręgi Magii; (oryginalne)
• Walka Kosturem (Do poprawy)
• Tworzenie run; (oryginalne)
• Alchemia; (oryginalna)
• Konsekracja; (oryginalna)
• Regeneracja Many; (jest)
• Język Elfów; (jest)
• Język budowniczych; (jest)
• Napełnienie Mocą; (trwają prace i znuwu !@#$% nie mam pomysłu na to)
• Magiczne strzały; (jest)
Rzemiosło:
• Kowalstwo; (jest)
• Stolarstwo (Tworzenie Tarcz); (trwają prace)
• Płatnerstwo; (trwają prace)
• Przetop Rudy (Żelaza, Złota, Srebra i Magicznej rudy); (trwają prace)
• Bicie Monet; (trwają prace)
• Wyrabianie Łuków/Kusz; (jest)
• Wyrabianie Pocisków(zwykłych, wybuchowo-podpalających inaczej ognistych, zatrutych); (trwają prace)
• Destylacja Alkoholi; (trwają prace)
• Piekarstwo; (trwają prace)
• Gotowanie; (trwają prace)
• Górnictwo (wydobywanie surowców); (oryginalne i zostanie podrasowane)
• Myślistwo (Zdobywanie Trofeów); (oryginalne)
Umiejętności Złodziejskie:
• Kradzież kieszonkowa (ta z G1);(jest)
• Otwieranie zamków; (oryginalne)
• Skradanie; (oryginalne)
• Lotne pięty (Sprint); (jest)
Posprzątałem ten spis |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edeksumo dnia Śro 15:51, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Czw 15:35, 14 Kwi 2011 |
|
Jeśli nie będzie elfów to protestuje aby była taka nazwa...
Cytat: |
• Magiczne strzały; |
A to nie będzie podciągnięte od napełnienie mocą? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|