Autor |
Wiadomość |
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Śro 0:48, 06 Kwi 2011 |
 |
Skoro są kołczany na strzały to można i przy okaji zrobić pochwy na miecze.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 6:37, 06 Kwi 2011 |
 |
:brawo: już dawno trwają nad nimi prace
a z kołczanów rezygnuje gdyż są bardziej zbugowane niż ustawa przewiduje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Śro 14:58, 06 Kwi 2011 |
 |
no weś nie rezygnuj ; ( |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 15:10, 06 Kwi 2011 |
 |
No ale tyle bugów że masakra |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Śro 20:11, 06 Kwi 2011 |
 |
a niech se są tam nikomu nie będzie preszkadzać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 20:14, 06 Kwi 2011 |
 |
będą przeszkadzać jak nawet mi przeszkadzają |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Czw 15:35, 07 Kwi 2011 |
 |
ja chce kołczany ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 15:42, 07 Kwi 2011 |
 |
ja też  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pią 15:06, 08 Kwi 2011 |
 |
Jeśli się uda z nowym ZS-em to można by dać taki na biodro (w którym by było max 5 strzał i robiło jedynie za ozdobę)... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 20:18, 08 Kwi 2011 |
 |
Jezu już Ci na gg tłumaczyłem że nie można nić po ubraniu aby pojawiło się na nowym zs a za pomocą pfx wychodzą bugi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Sob 9:11, 09 Kwi 2011 |
 |
No to może do każdej zbroi dać kołczan i przy założeniu łuku to by zamieniało wygląd zbroi. Pracochłonne - bez bugów (chyba) ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Sob 9:40, 09 Kwi 2011 |
 |
No tylko jeszcze jedno:
Jeżeli jest łuk oraz jeżeli są strzały (!) zmień model zbroi. Inaczej trzeba zrobić trzy modele: bez kołczanu, z pustym kołczanem i z pełnym kołczanem. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Sob 9:41, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Sob 12:25, 09 Kwi 2011 |
 |
To ja dziękuję i nie podejmuje się tego...
Trzeba będzie pomyśleć lepiej nad innymi aspektami naszej modyfikacji jak np: nowe animacje (duale, tarcze, przerobienie animacji aby zawierały nowy ZS), nowe lokacje (chodzi o ich skończenie), nowy interfejs (odświeżony) i oczywiście aspekty skryptowe...
To co jest mniej ważne to trzeba odłożyć na półkę bo są projekty niedokończone lub nie działające tak jak potrzeba...
Kołczany są pomysłem zbyt szalonym więc radzę go na razie odłożyć na potem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Sob 14:17, 09 Kwi 2011 |
 |
Skoro już mowa o animacjach/ZS-ach to przypomnę propozycję o przeniesieniu miecza jednoręcznego na plecy gdy korzystamy z duali... Tak żeby oba miecze były wtedy na plecach. (http://www.youtube.com/watch?v=Us1BgEpUIms) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Sob 14:24, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
 |
 |
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Sob 14:18, 09 Kwi 2011 |
 |
dajcie se już z tym spokój bo to sie nudne robi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|