Autor |
Wiadomość |
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Nie 15:54, 13 Mar 2011 |
|
Na nowym screenie widać lepiej jak to się prezentuje więc skomentuje. Pomysł genialny ale wykonanie leży. Kołczan jest trochę za długi, i o wiele za szeroki. Nawet nie chcę myśleć jak to wygląda z łukiem i mieczem lub tarczą na plecach... Ta czerwona tekstura też nie bardzo pasuje.
Wydaje mi się że lepiej pasował by kołczan spłaszczony, a nie idealnie okrągły.
EDIT: korzystając z małego tricku umieściłem strzałę na plecach. Dobrze widać jakiej długości powinien być kołczan. Nie wiem czy taki fotomontaż w czymś pomoże ale co tam - pokażę swoją wizję:
Na ostatnim rysunku przesunąłem przykładowy kołczan lekko w górę. Właśnie taki spłaszczony (szeroki ale nie wystający z pleców, o przekroju w kształcie elipsy) powinien najlepiej wyglądać. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Nie 17:20, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 18:00, 13 Mar 2011 |
|
Kapelusznik dasz rade takie coś zrobić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 18:45, 13 Mar 2011 |
|
Zobaczy się...
Przepraszam za mój model ale robiłem na ślepo... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Nie 18:56, 13 Mar 2011 |
|
Jeszcze jedno: trzeba będzie jeszcze jakoś rozmieścić kołczan żeby nie nachodził na miecz. Jeżeli ktoś nie będzie używał tarczy to nachodzenie się kołczanu na miecz będzie go bardzo raziło. W Arcani jest to fajnie zrobione - kołczan znajduje się zaraz pod mieczem, nic nie nachodzi (z tym że tam miecz jest umieszczony trochę wyżej i jest na to miejsce...). |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Nie 18:56, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 19:06, 13 Mar 2011 |
|
Model nowy zrobiony i czeka na teX. |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Sob 18:08, 19 Mar 2011 |
|
Co do kołczanów mam jeszcze jedną propozycję: co powiecie na zamienienie ikonki strzały w ekwipunku na ikonę kołczanu ze strzałami? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 19:13, 19 Mar 2011 |
|
w gothicu nie ma czegoś takiego jak ikonki trza by zmienić model a jak by go zmienić to strzelał by kołczanami |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Sob 19:16, 19 Mar 2011 |
|
Niestety ale taka smutna prawda. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Wto 16:20, 05 Kwi 2011 |
|
Co w sprawie kołczanów? Jest jakiś progres? Trochę martwi mnie fakt że na screenach (http://www.wyspakhorinismod.fora.pl/viewimage.php?i=394) jest łuk a kołczan już nie...[/url] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Wto 16:21, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Wto 16:32, 05 Kwi 2011 |
|
właśnie dlatego zamierzam zrezygnować z kołczanów gdyż niosą one za sobą więcej bugów niż można się było spodziewać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Wto 16:37, 05 Kwi 2011 |
|
To może zmienić sposób dodawania kołczanu? Kołczan nie byłby zakładany z automatu, ale dostępny jako item? Tzn.
Bez założenia kołczanu: zwykła animka i zwykła prędkość wyciągania nowej strzały;
Z kołczanem: nowa animka + szybciej wyciągamy nowe strzały = szybciej strzelamy.
Ew. z kołczanem normalna szybkość, a bez 2x wolniej.
Naprawdę szkoda zrezygnować bo pomysł przedni no i model też fajny... A ten item też miałby rację bytu ponieważ:
a) nie byłaby to tylko ozdoba ale też coś by dodawała (tym bardziej że do tej pory kusze > łuki, a w takim wypadku kusze = łuki).
b) są osoby którym kołczany bardzo odpowiadają, a są takie które go nie chcą. Tutaj można by było samemu wybrać czy się go chce czy nie.
c) można umieścić w grze kilka rodzajów kołczanów, każdy sobie wybierze jaki będzie chciał. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Wto 16:58, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Wto 17:39, 05 Kwi 2011 |
|
ale nie można zrobić nowego itemu który pojawiał by sie na odpowiednim zs bo jak by to było możliwe to bym nawet peleryny zrobił a tak to dupa ; | |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Wto 17:49, 05 Kwi 2011 |
|
A nie można go przyczepić w ten sam sposób jak np: tarczę? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Wto 18:01, 05 Kwi 2011 |
|
nie bo tarcza na razię wykorzystuję zs_crossbow (kusza) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Pon 13:56, 11 Kwi 2011 |
|
Nowa propozycja na bazie Morrowinda:
Specjalne zbroje z kołczanem. Tzn byłyby dwie wersje, ale nie zamieniane automatycznie ale wybierane przez gracza. Nowe wersje nie muszą być do wszystkich zbroi. Po założeniu takiej zbroi po prostu zmieniała by się animacja i przyśpieszała wymiana strzał. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|