FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kołczany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Cz dodać kołczany

Tak
90%
 90%  [ 9 ]
Nie
10%
 10%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 10


Autor Wiadomość
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 15:54, 13 Mar 2011 Powrót do góry

Na nowym screenie widać lepiej jak to się prezentuje więc skomentuje. Pomysł genialny ale wykonanie leży. Kołczan jest trochę za długi, i o wiele za szeroki. Nawet nie chcę myśleć jak to wygląda z łukiem i mieczem lub tarczą na plecach... Ta czerwona tekstura też nie bardzo pasuje.

Wydaje mi się że lepiej pasował by kołczan spłaszczony, a nie idealnie okrągły.

EDIT: korzystając z małego tricku umieściłem strzałę na plecach. Dobrze widać jakiej długości powinien być kołczan. Nie wiem czy taki fotomontaż w czymś pomoże ale co tam - pokażę swoją wizję:

Image

Na ostatnim rysunku przesunąłem przykładowy kołczan lekko w górę. Właśnie taki spłaszczony (szeroki ale nie wystający z pleców, o przekroju w kształcie elipsy) powinien najlepiej wyglądać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Nie 17:20, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Nie 18:00, 13 Mar 2011 Powrót do góry

Kapelusznik dasz rade takie coś zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Nie 18:45, 13 Mar 2011 Powrót do góry

Zobaczy się...
Przepraszam za mój model ale robiłem na ślepo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 18:56, 13 Mar 2011 Powrót do góry

Jeszcze jedno: trzeba będzie jeszcze jakoś rozmieścić kołczan żeby nie nachodził na miecz. Jeżeli ktoś nie będzie używał tarczy to nachodzenie się kołczanu na miecz będzie go bardzo raziło. W Arcani jest to fajnie zrobione - kołczan znajduje się zaraz pod mieczem, nic nie nachodzi (z tym że tam miecz jest umieszczony trochę wyżej i jest na to miejsce...).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Nie 18:56, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Nie 19:06, 13 Mar 2011 Powrót do góry

Model nowy zrobiony i czeka na teX.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 18:08, 19 Mar 2011 Powrót do góry

Co do kołczanów mam jeszcze jedną propozycję: co powiecie na zamienienie ikonki strzały w ekwipunku na ikonę kołczanu ze strzałami?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Sob 19:13, 19 Mar 2011 Powrót do góry

w gothicu nie ma czegoś takiego jak ikonki trza by zmienić model a jak by go zmienić to strzelał by kołczanami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapelusznik
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis

PostWysłany: Sob 19:16, 19 Mar 2011 Powrót do góry

Niestety ale taka smutna prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 16:20, 05 Kwi 2011 Powrót do góry

Co w sprawie kołczanów? Jest jakiś progres? Trochę martwi mnie fakt że na screenach (http://www.wyspakhorinismod.fora.pl/viewimage.php?i=394) jest łuk a kołczan już nie...[/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Wto 16:21, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Wto 16:32, 05 Kwi 2011 Powrót do góry

właśnie dlatego zamierzam zrezygnować z kołczanów gdyż niosą one za sobą więcej bugów niż można się było spodziewać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 16:37, 05 Kwi 2011 Powrót do góry

To może zmienić sposób dodawania kołczanu? Kołczan nie byłby zakładany z automatu, ale dostępny jako item? Tzn.
Bez założenia kołczanu: zwykła animka i zwykła prędkość wyciągania nowej strzały;
Z kołczanem: nowa animka + szybciej wyciągamy nowe strzały = szybciej strzelamy.

Ew. z kołczanem normalna szybkość, a bez 2x wolniej.

Naprawdę szkoda zrezygnować bo pomysł przedni no i model też fajny... A ten item też miałby rację bytu ponieważ:
a) nie byłaby to tylko ozdoba ale też coś by dodawała (tym bardziej że do tej pory kusze > łuki, a w takim wypadku kusze = łuki).
b) są osoby którym kołczany bardzo odpowiadają, a są takie które go nie chcą. Tutaj można by było samemu wybrać czy się go chce czy nie.
c) można umieścić w grze kilka rodzajów kołczanów, każdy sobie wybierze jaki będzie chciał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Wto 16:58, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Wto 17:39, 05 Kwi 2011 Powrót do góry

ale nie można zrobić nowego itemu który pojawiał by sie na odpowiednim zs bo jak by to było możliwe to bym nawet peleryny zrobił a tak to dupa ; |


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 17:49, 05 Kwi 2011 Powrót do góry

A nie można go przyczepić w ten sam sposób jak np: tarczę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
edeksumo
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata

PostWysłany: Wto 18:01, 05 Kwi 2011 Powrót do góry

nie bo tarcza na razię wykorzystuję zs_crossbow (kusza)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosmita1993
Czeladnik



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 13:56, 11 Kwi 2011 Powrót do góry

Nowa propozycja na bazie Morrowinda:

Specjalne zbroje z kołczanem. Tzn byłyby dwie wersje, ale nie zamieniane automatycznie ale wybierane przez gracza. Nowe wersje nie muszą być do wszystkich zbroi. Po założeniu takiej zbroi po prostu zmieniała by się animacja i przyśpieszała wymiana strzał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin