Autor |
Wiadomość |
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Śro 11:46, 23 Lut 2011 |
|
W G3 gdy walczymy z jednym NPC to inne się lekko odsuwają i mamy szanse w pojedynkach nawet z 10 NPC. Dałoby się zrobić coś podobnego w G2? Bo ta nawalanka wygląda trochę dziwnie: my zadajemy obrażenia tylko jednemu osobnikowi a wszyscy stoją w kółeczku i nawalają w nas... I nie chodzi mi tu koniecznie o odsunięcie innych przeciwników, można by zrobić że zadajemy obrażenia wszystkim którzy stoją w zasięgu ostrza, a nie tylko jednemu. Co wy na to? |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Śro 20:57, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 12:17, 23 Lut 2011 |
|
Mam zamiar dać coś takiego ale nie wiem czy mi się uda |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Śro 17:13, 23 Lut 2011 |
|
A w jaki sposób to zrobić z tymi obrażeniami grupowymi?
I czy można by było zrobić runy grupowego leczenia? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 17:33, 23 Lut 2011 |
|
To można zrobić w B_ascess_damage lub w tick tocku za pomocą bodystate ja użyje tej drugiej metody. A co do tego leczenia to tez by się dało |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edeksumo dnia Śro 17:33, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Śro 17:57, 23 Lut 2011 |
|
Moim zdaniem obie te rzeczy mozna porownac do czaru z miecza Uriziela tylko w przypadku walki dac aby zasieg byl na odleglosc 2 metrow a leczenie to dac obrazenia ujemne ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 18:17, 23 Lut 2011 |
|
nie bo ten ogień zzadawał obrażenia tylko tym co atakujemy a nie innym np z boku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Czw 16:38, 24 Lut 2011 |
|
Serio? A mi sie wydawalo ze wszystkich atakowal, no ale wydaje mi sie iz bardziej sie znasz to przepraszam za zla informacje ^^ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 18:32, 24 Lut 2011 |
|
A może i jest jak ty muwisz kij wie dawno w g1 nie grałem
Edytowany ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Sob 8:32, 26 Lut 2011 |
|
Dopiszę tutaj jeszcze kilka uwag.
1. Duale... Jeżeli mamy jeden miecz jednoręczny to jest OK (miecz u pasa postaci). Ale gdy zakładamy drugi to już tak fajnie nie wygląda - jeden u pasa, drugi na plecach. Najlepiej by to wyglądało gdyby po wybraniu drugiego miecza jednoręcznego ten pierwszy pojawiał się też na plecach, w taki sposób aby oba były skrzyżowane.
2. Tarcze. To tak apropo tego gameplaya: http://www.youtube.com/watch?v=x6EQayXzVoc
Wydaje mi się że ta postać wygląda trochę dziwnie podczas biegu/postoju z tarczą w ręku. Rozumiem że podczas parowania tarczą można trzymać ją równolegle do siebie, ale trzymanie jej w taki sposób cały czas... Do tego jeszcze ten miecz skierowany do tyłu. W 4:22 filmu przez ułamek sekundy trzyma miecz i tarczę tak jak powinien (tzn. tarcza pod lekkim kątem, nie równolegle do ciała NPC, miecz skierowany do przodu w górę). Bynajmniej nie chcę tutaj robić reklamy innej grupie modderów, ale na tym filmiku wygląda to mniej-więcej jak powinno wyglądać: http://www.youtube.com/watch?v=UFBYl5pc20o
3. "Tarcza Wojownika" pokazana na najnowszym gameplayu (sprint). Podczas biegu broń tnie nogi bohaterowi. Nie można by było podnieść jej lekko w górę?
I małe pytanko: w grze będą tylko okrągłe tarcze czy trójkątne też? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 11:28, 26 Lut 2011 |
|
co do napisów juz gdzieś pisałem to to jeden wielki bug gdyż wyświetla nazwy ubranych broni także innych npc a co do tarcz to według mnie tarcza jest po to aby chronić beziego a nie sobie gdzieś zwisać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Sob 11:37, 26 Lut 2011 |
|
Chodziło mi bardziej o to żeby nie bronił się cały czas i nie biegał w pozycji obronnej, tylko dopiero gdy sami zaczniemy się bronic (ctrl+dół).
Przy okazji jeszcze jedna sprawa mi się przypomniała w sprawie pochodni. Miecz dwuręczny, duale, miecz+tarcza - OK, jest fajnie, pochodnia może wypadać nam z ręki kiedy wyciągamy oręż. No ale miecz jednoręczny, który zajmuje tylko prawą rękę? Ciekawie to wygląda: mamy pochodnię w lewej ręce, wyjmujemy prawą ręką miecz jednoręczny i między czasie upuszczamy pochodnię z lewej... Pytanie: po co. W sumie byłaby to ciekawa alternatywa dla duali/tarcz w nocy gdy ledwo co widać przeciwników. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Sob 12:17, 26 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 11:40, 26 Lut 2011 |
|
to równie dobrze może się w cale nie chronić. Tarcza ma go chronić i zwiększać atr. obronne a jakby trzymał ją gdzieś z boku to raczej by nie pomogła (no chyba że że gość zaatakuje nas z boku ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Sob 14:45, 26 Lut 2011 |
|
kosmita1993 napisał: |
Dopiszę tutaj jeszcze kilka uwag.
1. Duale... Jeżeli mamy jeden miecz jednoręczny to jest OK (miecz u pasa postaci). Ale gdy zakładamy drugi to już tak fajnie nie wygląda - jeden u pasa, drugi na plecach. Najlepiej by to wyglądało gdyby po wybraniu drugiego miecza jednoręcznego ten pierwszy pojawiał się też na plecach, w taki sposób aby oba były skrzyżowane.
2. Tarcze. To tak apropo tego gameplaya: http://www.youtube.com/watch?v=x6EQayXzVoc
Wydaje mi się że ta postać wygląda trochę dziwnie podczas biegu/postoju z tarczą w ręku. Rozumiem że podczas parowania tarczą można trzymać ją równolegle do siebie, ale trzymanie jej w taki sposób cały czas... Do tego jeszcze ten miecz skierowany do tyłu. W 4:22 filmu przez ułamek sekundy trzyma miecz i tarczę tak jak powinien (tzn. tarcza pod lekkim kątem, nie równolegle do ciała NPC, miecz skierowany do przodu w górę). Bynajmniej nie chcę tutaj robić reklamy innej grupie modderów, ale na tym filmiku wygląda to mniej-więcej jak powinno wyglądać: http://www.youtube.com/watch?v=UFBYl5pc20o
3. "Tarcza Wojownika" pokazana na najnowszym gameplayu (sprint). Podczas biegu broń tnie nogi bohaterowi. Nie można by było podnieść jej lekko w górę?
I małe pytanko: w grze będą tylko okrągłe tarcze czy trójkątne też? |
1. Trzeba było by ingerować w ustawienie ZS-ów na modelu a to by pociągało zmiany w wszystkich animacjach. Najpierw trzeba dopracować wszystko a potem na koniec zająć się takimi sprawami jak animacje. Prawda, one przesadzają jaki wygląd będzie miała walka ale nie są aż tak ważne jak poprawne działanie całego systemu(trzeba dopracować cały system duali).
2. Jak dostanę w swoje łapska wszystkie animacje walki, obrony i biegu
(i wiele innych) z tarczą to postaram się wszystko ustawić jak należy ale najpierw trzeba skończyć wszystkie aspekty techniczne i przede wszystkim wykończyć świat a na sam koniec zostawić animacje.
Duale czekają na poprawę, trzeba zrobić animację walki włócznią.
Więc te tarcze poczekają albo zajmę się nimi jak tylko stworzę animację walki włóczniami.
3. Poprawiłem animację sprintu tak aby była bardziej znośna.
4. Będą różne rodzaje tarcz(chyba).
kosmita1993 napisał: |
Chodziło mi bardziej o to żeby nie bronił się cały czas i nie biegał w pozycji obronnej, tylko dopiero gdy sami zaczniemy się bronic (ctrl+dół).
Przy okazji jeszcze jedna sprawa mi się przypomniała w sprawie pochodni. Miecz dwuręczny, duale, miecz+tarcza - OK, jest fajnie, pochodnia może wypadać nam z ręki kiedy wyciągamy oręż. No ale miecz jednoręczny, który zajmuje tylko prawą rękę? Ciekawie to wygląda: mamy pochodnię w lewej ręce, wyjmujemy prawą ręką miecz jednoręczny i między czasie upuszczamy pochodnię z lewej... Pytanie: po co. W sumie byłaby to ciekawa alternatywa dla duali/tarcz w nocy gdy ledwo co widać przeciwników. |
Co do tego to by chyba dało się zrobić ale chyba by było z tym trochę kręcenia(jak nie więcej).
Pamiętaj że można użyć zwoju "Światło"(czy jakoś tak).
W tedy nic ci nie wypada. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 17:29, 26 Lut 2011 |
|
W końcu normalna wypowiedź ja nie mam zbytnio czasu na takie a co do pochodni z mieczem też o tym myślałem i MOŻE wiem jak to zrobić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|