Autor |
Wiadomość |
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Wto 15:08, 03 Maj 2011 |
|
Kiedyś przeczytałem że będzie możliwość kupna domu w Minen Thor. No więc a jakby była możliwość kupna/znalezienia psa? Gdy byśmy wracali do domu on leciałby w naszą stronę, można by go było pogłaskać, ukarać, dać coś do jedzenia. Nie oddalałby się zbytnio od domu. Można by było wydać polecenie leżeć (zostań w miejscu), do nogi (chodź za mną) albo poszedł! (wracaj do domu). Oczywiście można go zabić (ale sam z głodu nie umiera), może zostać zabity, ale może też zabijać/polować (jeżeli będą) np. na zające.
Albo można zrobić że na czas walki pies ucieka trochę na bok, szczeka a dla wrogów jest neutralny (nie atakują psa tylko człowieka, ewentualnie dopiero po naszej śmierci mogą zabić też psa).
Jeżeli chodzi o sam model/animacje to zawsze można użyć warga albo wilka i zrobić dla niego jakąś ładną teksturę. Natomiast skryptowo tak samo jak owcę Betsy. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Śro 9:20, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Wto 17:26, 03 Maj 2011 |
|
Można by pobawić się w takie rzeczy ale to później gdy będzie już końcówka modyfikacji |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Śro 9:04, 04 Maj 2011 |
|
Nowa propozycja - tresowanie psa. Można zrobić że ktoś na wyspie w przeszłości był posiadaczem psa i coś wie na ten temat. Psa można by było nauczyć tego samego co Ognika, czyli szukania broni, run, pierścieni, mikstur, roślin itd. Ew. szukania złodziei, przemytników, artefaktów...
Co do modelu to gdyby dało się wyeksportować model warga z G3 i zmniejszyć ilość poly to byłoby zajebiście.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Śro 9:16, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 10:12, 04 Maj 2011 |
|
LOL zajebisty ten warg ale nie można eksportować modeli z g3 do g2 ani animacji ;| |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Nie 0:22, 08 Maj 2011 |
|
zrobiłem arkowi bude. a i mam pytanie czy ten skorpion co zrobiłem działa to moge podjąć się zrobieniu psa? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 8:46, 08 Maj 2011 |
|
Nie nie działa nie da się go animować |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 10:50, 08 Maj 2011 |
|
a podpieliście szkielet? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 12:24, 08 Maj 2011 |
|
podpiołem ale jak np ogonem chciałem ruszyć to 50 % vertexów zostawało na miejscu. (i chyba poly było a dużo) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edeksumo dnia Nie 12:24, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 21:18, 08 Maj 2011 |
|
to daj mi ten model a coś z nim wykombinuje... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|