Autor |
Wiadomość |
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Śro 22:18, 16 Mar 2011 |
|
Wszystkie mapy które robił edek idą do śmietnika i teraz od nowa ja ,kapelusznik i inni graficy robimy nowe według norm ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Śro 22:55, 16 Mar 2011 |
|
Ale na "fundamentach starych" aby nie utracić vobovania bo ja sam w tym siedzę i huj by mnie trafił jagby było trza od nowa i miasto zostaje te co było |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Czw 11:58, 17 Mar 2011 |
|
W jakim sensie "nowe", bo chyba nie w temacie jestem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Czw 13:13, 17 Mar 2011 |
|
robimy nowe mapy na podstawie map edka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Czw 15:58, 17 Mar 2011 |
|
Pewnie chodzi o cos w stylu iz np. byla sobie mapa w paint'cie narysowana wiec teraz ktos to przerobi w photoshopie aby wygladalo lepiej.
Oczywiscie to tylko porownanie wiec nie biezcie posta na serio. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Czw 16:04, 17 Mar 2011 |
|
ale chodzi o mapy 3d więc troche nie załapałeś |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 16:13, 17 Mar 2011 |
|
Można wprowadzić jakieś drobne zmiany aby było bardziej pofałdowane ale żeby nie było za bardzo bo ja te światy vobuje i żeby nie było zbyt dużo przestawiania i żeby były w tych miejscach co są (bo każda jest w innym miejscu i nie są one wyśrodkowane aby w spacku były poprawnie połączone |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Czw 16:52, 17 Mar 2011 |
|
Może zapisz sobie ustawienie Vob-ów w całym świecie abyś mógł tylko wkleić i poprzesuwać całość.
Potem na poprawiony model nanieść i szlus... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Czw 17:01, 17 Mar 2011 |
|
tak włąsnie zrobie ale jak będą duże zmiany w modelu świata to może być tak że drzewa będą latać lub będą pod ziemią |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Czw 18:11, 17 Mar 2011 |
|
To nie mój problem...
Tak czasem bywa... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|