Autor |
Wiadomość |
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Pią 19:26, 04 Mar 2011 |
|
Zazwyczaj w gothicu 2 unikało się wychodzenia z miasta w noce z powodu braku widoczności która utrudniała walkę ze zwierzętami w nagłym wypadku.
Moglibyśmy zrobić coś takiego że po północy w lasach straszy a noc jest jeszcze ciemniejsza ale tylko trochę . co do tego straszenia to chodzi o potwory typu żniwiarz ,zombie itd coś jak w stalkerze i co wy na to ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mag Saturas
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar
|
Wysłany:
Pią 20:12, 04 Mar 2011 |
|
A no to było by fajne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Pią 20:45, 04 Mar 2011 |
|
no było by |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mag Saturas
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Jakendar
|
Wysłany:
Pią 21:12, 04 Mar 2011 |
|
A czemu ty tak zmieniasz nazwy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Pią 21:29, 04 Mar 2011 |
|
jak zmieniam nazwy ? :/ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 21:45, 04 Mar 2011 |
|
chodzi o vinixa a dało by się ale noc to trza by w engine ingerować |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Pią 21:49, 04 Mar 2011 |
|
to popróbój z tymi zwierzętami i mam nadzieje że umiesz silnika zmodować |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 22:05, 04 Mar 2011 |
|
nie chyba 3 osoby w polsce to umieją ale moge spróbować tylko najpierw z deasembeluje gothica |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pią 22:51, 04 Mar 2011 |
|
byle żebyś go nie schrzanił |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 23:35, 04 Mar 2011 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kelten
Moderator
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Sob 9:30, 05 Mar 2011 |
|
Nie znam się na skryptach ale z tymi potworami można by tak zrobić że w czasie dnia są gdzieś schowane np. od 5 do 23 a później wyłażą z tego co wiem to można dodać im takie rutyny. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 11:13, 05 Mar 2011 |
|
Zrobie unikalne potwory że (o różnych instancjach) i w tick tocku dam jeżeli jest 23 to się pojawiają a jeżeli jest 5 to znikają luzik ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Sob 12:42, 05 Mar 2011 |
|
no i wszystko jasne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|