Autor |
Wiadomość |
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Nie 14:36, 10 Kwi 2011 |
 |
Z Gothica 3:
Cytat: |
Kolor imion/nazw, które pojawiają się nad istotami ujawnia ich stosunek do ciebie. Zielony oznacza stosunki przyjazne (nie możesz kogoś takiego zranić pchnięciem), biały neutralne (możesz pokonać taką postać bronią białą, ale musisz ją dobić; w przypadku zwierząt nie musisz tego robić), pomarańczowy pół-wrogie (postacie, tak samo, jak w przypadku tych neutralnych, tyle że po prostu nie darzą cię sympatią; zwierzęta zaatakują cię, jeśli podejdziesz na odległość kilku metrów, nie trzeba dobijać; jelenie uciekną), czerwony wrogie (wszelkie istoty zaatakują cię, jeśli podejdziesz na odległość mniejszą niż 20 metrów i giną bez potrzeby dobijania). Natomiast niebieski kolor oznacza postać, która ci towarzyszy (nie można jej w żaden sposób zranić; walczy razem z tobą - jeśli ma czym - i podąża za tobą cały czas; opuszcza cię, jeśli użyjesz kamienia teleportacyjnego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 14:39, 10 Kwi 2011 |
 |
ktoś próbował coś takiego chyba pawbuj ale to trza by jakoś ikarusem pokombinować bo czcionek nie można zmienić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 17:51, 10 Kwi 2011 |
 |
Jeśli jest możliwe to mogło by to ułatwić lekko grę bo tak to nigdy nie wiemy czy dany NPC nie wbije nam nóż w plecy gdy się odwrócimy... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Pon 13:30, 11 Kwi 2011 |
 |
A mi osobiście podoba się zwykły styl napisów. Tak jakoś motyw z G3 zabardzo mi nie podchodzi, zawsze wkurzało mnie kiedy pierwszy raz widziałem jakiegoś typa i był już pomarańczowy albo po pokonaniu kogoś na arenie również się zmieniał. Co najwyżej to przydatne by było aby postać która aktualnie należy do naszej drużyny była podświetlona lbu coś w tym stylu aby się uważało na to kogo się atakuje i nie rzucało czasem czaru na towarzysza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kruczek
Skazaniec
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Pon 14:10, 11 Kwi 2011 |
 |
Pomysł sam w sobie fajny ,ale gorzej z wykonaniem . Mam pomysł jak to zrobić ale różniło by się to od tego co zaproponowaliście. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kruczek dnia Pon 14:11, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pon 14:40, 11 Kwi 2011 |
 |
Popieram Pops-a. Zróbmy tylko dla członków drużyny.
kruczek napisał: |
Pomysł sam w sobie fajny ,ale gorzej z wykonaniem . Mam pomysł jak to zrobić ale różniło by się to od tego co zaproponowaliście |
Zainteresowałeś mnie...
Mów zatem czym prędzej bo żar ciekawości pali mnie niemiłosiernie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kruczek
Skazaniec
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Pon 15:13, 11 Kwi 2011 |
 |
Myślę by napisać skrypt który po podejściu do danego NPC (lub podczas rozmowy) wyrzucał by nam napis o nastawieniu NPC 'a do nas (coś podobnego co tego co wymyślił edek mianowicie gdy mamy założoną jakąś broń pokazuje nam się "lewa ręka ... prawa ręka ..." więc można zrobić coś podobnego
) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kruczek dnia Pon 15:15, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pon 15:45, 11 Kwi 2011 |
 |
To już takie naciągane ale można to było by sprawdzić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|