Autor |
Wiadomość |
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pią 19:50, 18 Lut 2011 |
|
Item-y i nie tylko...
Sztabka Żelaza(a raczej Żelazo dymarkowe),
(przetworzona ruda Żelaza - można by zrobić nową umiejętność: wytapianie, przetapianie, czy jakoś tak i nowe miejsce pracy: dymarkę - [link widoczny dla zalogowanych])
Sztabka Złota,
Sztabka Srebra,
(do dekoracji mieczy lub innych przedmiotów oraz do bicia monet)
Nowa waluta
(w pewnych rejonach świata z gry)
Pióra Harpii
Pióra Ścierwojada
(do wyrabiania lotek strzał - te pierwsze oczywiście lepsze)
Jad Krwiopijcy
(dodanie możliwości zatrucia siebie lub innych tym że jadem)
Kleszcze kowalskie
(urealnić grę dodając takie coś - zmieniając animkę, czy tam mds kucia na kowadle aby w łapie trzymał pręt cęgami a nie gołą ręką - znam z doświadczenia że bardzo gorące)
Młoty kowalskie:
- Płaski - do mieczy, toporów i innych elementów...
- Zaokrąglony - do hełmów, napierśników...
Kołczany
(zamiast jednej strzały z numerkiem w ekwipunku to wizerunek kołczanu z numerkiem)
Kołczan na plecach
(na miejscu kuszy, gdy mamy jeszcze założony łuk)
Manekin
(szycie na nim skórzanej zbroi lub zbroi z materiału albo części zbroi, przycinanie kolczugi, ćwiekowanie, doszywanie-wzmacnianie jej płytami ze stali...)
Dzieci i młodzież w modzie:
Każdego to pewnie zdziwiło że w mieście nie ma dzieci które by się bawiły(np. w "klasy") albo ganiały po ulicy.
(Mała zmiana w skryptach postaci oraz dodanie Animacji zabawy i jest git)
Miecz 1,5H - MIX animacji walki 1H i 2H...
Podczas ćwiczeń wymyśliłem fajne ustrojstwo:
Miecz Ćwiczebny(1H lub 2H):
Nie będzie się dało nim walczyć lecz ćwiczyć.
Będzie zakładany jak zwykły miecz(1H lub 2H) lub używany jak np. lutnia...
Po użyciu go wyskoczy nam monolog...
Wybieramy z niego odpowiednią linijkę:
- Ćwicz przez 1 godzinę.
- ...
- Koniec.
Po wybraniu 1 linijki odgrywana zostaje animacja ćwiczenia bronią(1H lub 2H) przez 1 godz. odpowiadającą w grze(temat do dyskusji).
Po skończeniu ćwiczeń dostajemy odpowiednią premię do walki bronią(1H lub 2H), premię do siły czy tam zręczności i odbierana nam jest odpowiednia ilość punktów nauki.
Wszystko to będzie zależeć od tego na jakim poziomie są nasze umiejętności tak jak przy rozmowie z NPC tyle że bez NPC(Gadanie Do Miecza).
Po wybraniu linijki koniec zamykane jest okno i następuje wymuszenie schowania miecza.
Miotacz Oszczepów(Atlat):
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo fajna i przydatna rzecz(broń dalekiego zasięgu).
[link widoczny dla zalogowanych]
Dał bym ją Ork-om...
Miotacz ognia...
(Oglądając ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=SPzyRH5YARo&feature=related wpadłem na pomysł z miotaczem ognia.
Wlewany do ust jakąś łatwopalną miksturę, przykładamy zapaloną pochodnię i plujemy palącą się cieczą na wroga.
Ograniczenie by się dało na ilość płynu w butelce.)
Zrobiłem kilka zbroi, które może się wam przydadzą do moda(Taka mała Sklejanka):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
TeX są oryginalne albo bardzo kiepsko zrobione przez mnie.
Proszę o zmienienie TeX ponieważ niektóre są (bardzo) brzydkie.
Mam nadzieję że się wam spodobają te pomysły. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 19:56, 18 Lut 2011 |
|
90 % z tego jest do wykonania |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pią 20:18, 18 Lut 2011 |
|
Szkoda że nie wszystkie ale to i tak dużo...
Jestem mile zaskoczony! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 21:30, 18 Lut 2011 |
|
To z tym miotaniem oszczepów nie wiem zbyt jak zrobić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vinix
Moderator
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: 6 wymiar
|
Wysłany:
Pią 21:46, 18 Lut 2011 |
|
dla animatora prościzna fajne pomysły taksturki też |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 22:45, 18 Lut 2011 |
|
nie chodzi o animki lecz wpadłem na pomysł jak to zrobić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Sob 12:03, 19 Lut 2011 |
|
Pytanie:
Czy pomysł z wyrabianiem i ulepszaniem zbroi na manekinie będzie wykorzystany?
Jeśli tak to mam propozycje na item-y do tego właśnie celu:
- Ćwieki(w mieszku);
- Stalowe płyty;
- Stalowe płyty pokryte magiczną rudą;
- Płyty z magicznej rudy;
- Kolczuga(płachta);
- Oczywiście skóry i łuski zwierząt;
Pomysły...
Poranne rozciąganie...
(np. farmer zanim zacznie pracę na polu to robi sobie parę skłonów aby nie narazić się na bóle po pracy albo np. członek straży miejskiej robi sobie przed treningiem albo patrolem parę pompek dla rozgrzewki)
Mikstury dajace talenty przez pewien okres czasu...
(np. po łyknięciu takiej mikstury dostajemy na minutę regenerację I poziomu, walimy krytyki przez 10 sec. albo akrobatykę na 3 minuty)
Nabieranie wody do butelki lub wiadra z jeziorka albo strumyka...
(mamy np. jeziorko wypełnione łzami Naomi i mamy przynieść jakiemuś magowi flakonik tych cudownych a zarazem pełnych smutku łez)
Kilka nowych roślin występujących tylko w tym nowym świecie...
(nazwy mogą być polskie: Mniszek Lekarski, Babka Lancetowata, Czarny Bez...)
Mam propozycje co do animacji biegu z dualami ale chyba się wam nie spodoba:
Trzymanie miecza w jednej ręce i to w czasie biegu strasznie nadwyręża nadgarstki oraz takie ustawienie jakie aktualnie jest może doprowadzić do poważniejszych kontuzji(a co dopiero 2 naraz).
Ja bym ustawił miecze podczas biegu tak aby opierał je płazami o barki.
Część ciężaru idzie na kręgosłup i ręce nie są tak naprężone.
Oczywiście pociąga to za sobą zrobienie nowej animacji...
Wiec chyba ten pomysł odpada...
Mam nadzieję że się wam spodobają te pomysły. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 14:50, 19 Lut 2011 |
|
Animację chodu i tak muszę zmienić bo ona wygląda z byt sielankowo jagby dziewica biegła przez pole pełne stokrotek ;P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 12:34, 20 Lut 2011 |
|
Co byście powiedzieli na nowe listy gończe:
Np: list gończy z podobizną Kruka albo Wrzoda lub innych wymyślonych złoczyńców. Mogę zrobić szkice ich twarzy a potem się przerobi je na takie jak Bezimienny(chodzi mi o kolorystykę)... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kapelusznik dnia Nie 12:43, 20 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Nie 12:43, 20 Lut 2011 |
|
hura moja tekstura zakonnika, ciekawy pomysł z walutą
i moglibyśmy zrobić takie minerały do wydobycia jak w g3 i by sie w sztabki przekształcało a nie w waluty właśnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 16:28, 20 Lut 2011 |
|
Będzie można przetapiać rudę i złoto a jakie są minerały w g3 ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Nie 16:43, 20 Lut 2011 |
|
ruda żelaza , siarka ,magiczna i nie pamiętam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 16:47, 20 Lut 2011 |
|
złoto chyba jeszcze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kelten
Moderator
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Nie 19:18, 20 Lut 2011 |
|
Co do minerałów to można dodać jeszcze kamienie szlachetne np. Admanat, Nizeryt, Diament , Rubin, Agat etc. Takie kamienie mogą posłużyć do ulepszenia broni tak jak w NWN. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 19:31, 20 Lut 2011 |
|
Można dodać bo to tylko podmiana tekstóry a co to za skrót NWN? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|