Autor |
Wiadomość |
Kelten
Moderator
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Nie 19:36, 20 Lut 2011 |
|
Neverwinter Nights, jeden z najlepszych rpg'ów tego świata. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 19:45, 20 Lut 2011 |
|
gothic leprzy ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Nie 22:15, 20 Lut 2011 |
|
zrobiłem tex do tych monet
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Nie 22:37, 20 Lut 2011 |
|
Fajnie wyglądają... Masz smykałkę do tego Rat... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Nie 23:06, 20 Lut 2011 |
|
o_O zarąbiste ;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pon 15:25, 21 Lut 2011 |
|
Pomysły:
Ramy czasowe...
Określić w jakich ramach czasowych jest Gothic 2 NK albo wymyślić takowe i dodać z wiązane z nim święta, daty.
np. ostateczna wojna z orkami wydarzyła się XX dnia XX miesiąca i XXXX roku(dobre do epilog-u)
Wyznania:
Ograniczenie na wyznanie jakie się obrało:
Jeśli wybraliśmy drogę Adanosa to nie będziemy mogli zostać Palladyn-ami ani Magami ognia ale za to będziemy mogli piąć się wyżej po szczeblach Wodnego Kręgu a nawet zostać Wojownikiem Adanosa albo Kapłanem Adanosa...
Proponuję 3 podstawowe wyznania(Innos, Adanos, Beliar), Ateizm i Wiarę W Wszechmogącą Naomi...
Gra by wtedy miała przynajmniej dwa zakończenia bo jeśli byśmy wstąpili na ścieżkę Beliara to mogli byśmy się przyczynić do zniszczenia Khorinis...
A teraz coś głupiego:
Kobiece zakony w G2 NK:
Beliar zaczął rekrutować kobiety do swej armii...
Wiedział bowiem że Palladyni i Magowie nie mogą zabijać kobiet i dzieci...
W tym celu zostały założone Kobiece Zakony(Innosa i może Adanosa)...
Mają służyć jako wsparcie, zabijać złe wysłanniczki i leczyć rany walczącym...
Zostaną wyszkolone do 3-4 kręgu magii oraz w walce kosturami...
Edit:
Stragany z wypukłymi rzeczami...
Np. jak ma miecze i łuki na straganie to będą one wypukłe i doskonale widoczne(a nie to co dali twórcy tej super Gry).
Mam nadzieję że się wam spodobają te pomysły. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kapelusznik dnia Pon 17:55, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pią 13:29, 25 Lut 2011 |
|
Pomysły:
Animacja sprintu...
Trzeba zmienić animacje sprintu z bronią(dostosować ją).
Widzieliście sprint z mieczem wyciągniętym?
Wygląda jakby ucinał sobie głowę.
Propozycja:
Dajcie mi wszystkie animacje sprintu a dostosuję je(na tyle na ile będę potrafił).
Klatka po klatce(ale będzie pieprz**** się z tym).
Zwłaszcza myślę o sprincie z tarczą albo dualami.
Ostrzenie mieczy/usuwanie z rdzy...
Można by dodać monolog do osełki i usuwać rdzę z mieczy albo innych rzeczy.
A ta umiejętność będzie podlegać pod kowalstwo.
Dało by się zrobić skill-owanie tak jak w G.W.W.?
Tylko nie widoczne.
Tak jak z tą reputacją.
Że gdy np. walczymy to podwyższamy swój kunszt i szlifujemy swój styl w walce daną bronią.
Mam nadzieję że się wam spodobają te pomysły. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kapelusznik dnia Pią 13:29, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pops
Administrator
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 123 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Knajpki u Pops'a
|
Wysłany:
Pią 14:54, 25 Lut 2011 |
|
Kapelusznik napisał: |
Dało by się zrobić skill-owanie tak jak w G.W.W.?
Tylko nie widoczne.
Tak jak z tą reputacją.
Że gdy np. walczymy to podwyższamy swój kunszt i szlifujemy swój styl w walce daną bronią.
Mam nadzieję że się wam spodobają te pomysły. |
Masz na myśli pasek który w miare wysiłku rośnie i zwiększa wytrzymałość.
Dobry pomysł. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pią 16:32, 25 Lut 2011 |
|
Pops napisał: |
Masz na myśli pasek który w miare wysiłku rośnie i zwiększa wytrzymałość.
Dobry pomysł. |
Nie tylko wytrzymałość ale za np. za 500 machnięciem mieczem dostajemy premię do walki mieczem.
Ale to była by przesada.
Oczywiście bez jawnego paska na ekranie bo to tylko by denerwowało.
Może w dodatkowym menu umiejętności?
Albo bez pokazywania paska. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Pią 18:49, 25 Lut 2011 |
|
Co do sprintu to trza zmienić animkę ale na uniwersalną dla wszystkich broni bo nie można w MDS dawać żadnych warunków. A ze skilowaniem można zrobić ale wydaje mi się to nieco dziwne można zrobić że np zabijesz tam ileś stworów i siała Ci rośnie a jak z łuku to zręczność |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Pią 19:32, 25 Lut 2011 |
|
bardziej by pasowała wytrzymałość(dłuższy sprint) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Sob 8:02, 26 Lut 2011 |
|
edeksumo napisał: |
Co do sprintu to trza zmienić animkę ale na uniwersalną dla wszystkich broni bo nie można w MDS dawać żadnych warunków. |
Jeżeli to do zrobienia to mam propozycję: jeżeli mamy wyciągniętą jakąś broń to nie możemy użyć sprintu. Bo sprint z mieczami w ręku trochę małorealistycznie by wyglądał (przecież to trochę waży). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 11:34, 26 Lut 2011 |
|
dało by radę ale sprint ma służyć także do uciekania przed większymi potworami (jakby się na takiego wpadło i miało miecz wyciągnięty to już raczej nie ma czasu by go chować) ale może zrobie że gdy mamy wyciągnięty miecz to pasek szybciej się rozładowywuję |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Sob 14:50, 26 Lut 2011 |
|
edeksumo napisał: |
dało by radę ale sprint ma służyć także do uciekania przed większymi potworami (jakby się na takiego wpadło i miało miecz wyciągnięty to już raczej nie ma czasu by go chować) ale może zrobię że gdy mamy wyciągnięty miecz to pasek szybciej się rozładowuję |
Dobry pomysł z tym szybciej rozładowującym się paskiem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Sob 17:35, 26 Lut 2011 |
|
to tylko parę linijek skryptu nawet zaraz to zrobię |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|