Autor |
Wiadomość |
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Wto 13:11, 03 Maj 2011 |
|
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym jakby wyglądał Gothic z dziećmi... Na pewno realniej. Do założenia tematu zmotywował mnie ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=9E_exB7-0cE&feature=related
Nie chodzi mi o masowe dodanie dzieci gdzie tylko można ale żeby to było przemyślane. Tzn. mogły by być w mieście portowym (nadać im jakieś rutyny żeby biegały, bawiły się itd. ale nie opuszczały murów miasta), na farmach w Khorinis - pomagały by dorosłym w pracy w polu, może gdzieś jeszcze w Minen Thor. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Wto 13:23, 03 Maj 2011 |
|
jeżeli były by na takim poziome jak na filmiku to ok |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
edeksumo
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Koniec Świata
|
Wysłany:
Wto 13:41, 03 Maj 2011 |
|
To już są wysokie progi jak mniemam nowe modele animacje i inne rzeczy z tym związane ja tego nie dam rady zrobić (nie umiem robić ani takich modeli ani takich animek) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Wto 13:59, 03 Maj 2011 |
|
Model to można z edytować human body a animki to w swoim czasie się by zrobiło.
Mogę się podjąć tego zadania w lato bo wtedy będę miał kupę czasu na tą ciężką i żmudną pracę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Wto 14:15, 03 Maj 2011 |
|
Z kapelusznikiem wymyśliłem że można by było między rozdziałami zrobić wspomnienia beziego z dzieciństwa i gdyby sie to ukończyło to spowrotem wracało .
Działo by się to przy przechodzeniu między lokacjami. I moglibyśmy dodać wątek fabularny że bezio chciałby sobie przypomnieć kim naprawde jest i skąd pochodzi ;p |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rat dnia Wto 14:15, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Wto 14:33, 03 Maj 2011 |
|
W PEŁNI ZA!!! (aczkolwiek jeżeli już będzie model i animacja to zrobić nie same wspomnienia ale w miastach dzieci też) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Wto 14:34, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rat
Czeladnik
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Układy Terminusa
|
Wysłany:
Wto 14:36, 03 Maj 2011 |
|
Tak kapelusznik animacje i modele zrobi a tym bezim to na małych lokacjach byśmy sie poruszali które skupiały by się wyłącznie na questach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Wto 14:36, 03 Maj 2011 |
|
W miastach też muszą być.
Ale poczekajcie z tym do lata bo nie wiem czy mi się uda... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosmita1993
Czeladnik
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany:
Wto 14:42, 03 Maj 2011 |
|
A nie dało by się po prostu zrobić pogrubić dorosłego człowieka, dać mu trochę większą głowę a na koniec zmniejszyć? (Pytam czysto teoretycznie, podobno w skrypcie postaci można ustawić grubość, a i skalować NPC się da) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosmita1993 dnia Wto 14:52, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kapelusznik
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 245 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Khoralis
|
Wysłany:
Wto 15:59, 03 Maj 2011 |
|
Ale jest taki z tym związany błąd(skalowanie) że NPC zapada się pod ziemię |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|